info@sanasport.bg Ние ще отговорим в рамките на 24 часа

Основна информация накратко

Искате нещо обичайно и не искате да разглеждате целия текст на правилата и условията? Тук сме събрали най-важното за вас:

  • Нашите общи условия нямат скрити кукички. Ние играем fair-play и уважаваме нашите съотборници - вас, клиентите.
  • Вие сключвате договор за покупко-продажба с нас, като потвърждавате поръчката си в последната стъпка на количката.
  • Човешко е да се правят грешки, така че ако след доставката разберете, че сте искали различен цвят или размер, е възможно да върнете и да замените артикула. За разлика от други електронни магазини, ние Ви предлагаме чак 30 дневен срок.
  • Гаранционен срок за връщане на закупени стоки е класическият 24 месеца.

Искате ли да научите още нещо? След това прочетете нататък:

Общи търговски условия

AVORI s.r.o.

Brno
Údolní 27
602 00, Česká republika

Представляван от Михал Швирга, управляващ директор
ЕИК: 29184673

Фирмата е вписана в Търговския регистър към Окръжния съд в Бърно, секция. C, вмъкване 63946
(наричан по-долу "Продавач"), от друга страна

и

лице, навършило 16 години, което е поръчало стока чрез онлайн магазина www.sanasport.bg чрез електронен формуляр, посочен от данните, въведени в поръчката в онлайн формуляра (наричано по-долу "Купувач"), от друга страна, е сключило настоящия

Споразумение за покупка

която съдържа и правилата и условията

член 1

Други части от сключения договор за покупко-продажба и настоящите общи условия:

  1. Допълнителна ценова листа - допълнителната ценова листа е неразделна част от договора, сключен като отделен документ, в който се договарят плащания за допълнителни услуги, пощенски разходи, възстановяване на суми, отстъпки и т.н. Списък с допълнителните цени можете да намерите тук
  2. Транспортни условия - транспортните условия са неразделна част от договора, сключен като отделен документ, в който страните се договарят за възможностите за транспорт, ценовите условия за транспорт и доставка на стоките и др. Всички условия и начини на транспорт и плащане са тук.

Други използвани термини

  1. Потребител - купувачът е физическо лице, което извън рамките на своята стопанска дейност или извън рамките на независимото упражняване на своята професия, сключва договор с продавача или по друг начин работи с него
  2. страна по договора или също страна по договора - продавач или купувач

Член 2

  1. Продавачът се задължава по силата на този договор и при условията, договорени в него, да предаде на купувача вещта, която е предмет на покупката, и да му даде възможност да придобие правото на собственост върху нея. Купувачът изрично декларира, че е навършил 16 години и че има право да се обвърже с този договор за покупка, без да е необходимо да има законен или друг представител.
  2. Предмет на покупката са стоките, поръчани от Купувача чрез уебсайта www.sanasport.bg. По-конкретната дестинация на продаваните стоки е според поръчката и според имейла, потвърждаващ поръчката на купувача.

член 3

  1. Цената на покупката (с ДДС) съответства на цените, посочени в деня на покупката на уебсайта www.sanasport.bg и е уточнена според поръчката и според имейла, потвърждаващ поръчката на купувача.

член 4

  1. Купувачът се съгласява да плати покупната цена в съответствие с метода на плащане, избран по време на поръчката. Начинът на плащане е посочен в поръчката и в имейла за потвърждение на поръчката на купувача. Плащането се извършва на датата, на която съответната сума е преведена по сметката на Продавача или когато сумата е предадена на Продавача или на упълномощено от него лице. В случай че сумата не бъде платена навреме, Продавачът има право да претендира за законна лихва за забава.

Член 5

  1. Стоките, предмет на покупката, се доставят по начина, избран в момента на поръчката. Начинът на доставка на стоките е посочен в поръчката и в имейла за потвърждение на поръчката на купувача. Купувачът е длъжен да приеме доставката на стоките. Ако Купувачът не приеме доставката на стоките и Продавачът направи разходи, Продавачът има право да поиска тези разходи от Купувача. Купувачът е длъжен да потвърди получаването на стоките; Продавачът не е длъжен да предаде стоките до потвърждаване на получаването. Мястото на изпълнение е адресът на доставка, посочен от Купувача при поръчката.

член 6

  1. Продавачът предава стоките на Купувача заедно с документите, необходими за използването им и за упражняване на правата от недостатъци, или изпраща тези документи на посочения от Купувача имейл адрес.

член 7

  1. Купувачът става собственик на стоките, след като влезе във владение на стоките и плати пълната им покупна цена. Рискът от повреда преминава с придобиването на собствеността.

член 8

  1. Ако някоя от страните наруши съществено договора, другата страна може да се откаже от договора без неоправдано забавяне. Съществено нарушение е нарушение на задължение, за което страната нарушител е знаела или е трябвало да знае към момента на сключване на договора, че другата страна не би сключила договора, ако беше предвидила нарушението; в други случаи нарушението не се счита за съществено.
  2. Страната може да се откаже от договора без неоправдано забавяне, след като от поведението на другата страна стане ясно, че тя ще наруши договора по съществен начин, и ако не предостави разумна гаранция, когато бъде призована да го направи от страната, която има право да го направи.
  3. С отказа от договора задължението се отменя от самото начало. Оттеглянето от договора не засяга правото на плащане на договорна неустойка или лихва за забава, ако тя вече е начислена, правото на обезщетение за вреди, произтичащи от неизпълнение на договорно задължение, или договорености, които по своето естество са предназначени да обвържат страните дори след оттеглянето от договора, по-специално договорености за уреждане на спорове. Ако дългът е бил обезпечен, това не засяга нито оттеглянето, нито обезпечението.

Член 9

Обща информация

  1. Юридическото лице, управляващо електронния магазин www.sanasport.bg, е AVORI s.r.o., със седалище в Бърно, Údolní 27, пощенски код 602 00, ID № 29184673, регистрирано в Областния съд в Бърно под дело № C 63946. Допълнителна информация за контакт е info@sanasport.bg
  2. Предлаганите стоки са всички стоки, които са представени на уебсайта www.sanasport.bg, като описанието на конкретните стоки е прикрепено директно към стоките.
  3. Цената на стоките винаги е посочена за всеки артикул и включва ДДС.
  4. Няма кодекси за поведение, които да са задължителни за AVORI s.r.o., с изключение на законовите разпоредби.
  5. Различни технически стъпки, водещи до сключването на договора:
    1. Прочитане на информацията, предоставена на потребителите преди сключването на договора, договора за продажба и общите условия,
    2. Преглед на представените стоки чрез придвижване из уебсайта
    3. Прибавяне на избрани стоки в кошницата
    4. Показване на количката с избраните стоки, като тук ще бъде посочена единичната цена, както и общата цена на стоките без доставката
    5. Продължете към следващата стъпка и въведете данните за фактуриране (или друг адрес за доставка), опция (не е необходима) за създаване на акаунт за повторна покупка,
    6. Преминете към следващата стъпка и въведете избрания от вас начин на доставка и плащане,
    7. Ако всички детайли са наред, приемането на общите условия и договора се извършва, като се потвърждава прочитането на информацията, предоставена на потребителите преди сключването на договора, чрез натискане на бутона "Потвърди поръчката". След натискането на този бутон данните вече не могат да бъдат променяни.
    8. При завършване на поръчката на посочения имейл адрес незабавно ще бъде изпратено потвърждение на поръчката с данни за плащане и доставка, резюме на поръчката, договор и общите условия на електронния магазин http://www.sanasport.bg.
  6. Анулирането от страна на този договор, в съответствие с член 1740, параграф 3 от Гражданския кодекс, с изменение или промяна, не представлява приемане на предложението за сключване на този договор, дори ако не променя съществено условията на предложението.

Член 10

Обща информация за транспорта и плащането

  1. При получаването на пакета купувачът има право да го провери за механични повреди. В случай на повреда купувачът има право да не приеме пратката.
  2. Ако купувачът не приеме стоките (ако опаковката е механично неповредена) и AVORI s.r.o. направи разходи по тази причина, AVORI s.r.o. има право да поиска тези разходи от купувача. Разходите за транспортиране до купувача и връщане след неприемане обратно на AVORI s.r.o. са в максималния прогнозен размер от 32 лв. Купувачът е длъжен да потвърди получаването на стоките, като до потвърждаването на получаването продавачът не е длъжен да предаде стоките.
  3. В случай на неприемане на пратката и изразяване на интерес от страна на потребителя за повторна доставка, в случай на повторна доставка ще бъдат начислени съответните нови разходи за доставка.
  4. Депозитът не се събира, плащането ще бъде извършено според избрания метод на плащане.
  5. Купувачът изрично се съгласява, че Продавачът има право да му издаде разписка не само на хартиен носител, но и в електронен вид. В случай че разписката се издава в електронна форма, Купувачът се съгласява, че тя ще бъде изпратена на имейл адреса, предоставен на Продавача. Продавачът има право да издава електронна разписка за всеки начин на плащане и доставка/приемане на стоките.

член 11

Доставки в България, начини на плащане, начини на доставка, бонуси, дати на доставка, цени за доставка, цени за начини на плащане

  1. Бонуси при покупка в електронния магазин sanasport.bg
    • над 199  лв - безплатна доставка
    • над 475  лв - безплатна доставка + подарък (избор в количката на електронния магазин)
  2. Плащания: плащане при доставка, авансово плащане чрез банков превод по сметката по-долу, онлайн кредитна карта, GoPay. Цената на метода на плащане е включена в цената на доставката, с изключение на наложен платеж.

    Банкова сметка
    Ostsächsische Sparkasse Dresden (OSD)
    IBAN: DE97 8505 0300 0221 2054 03
    SWIFT : OSDDDE81XXX

  3. Методи на доставка. След изпращане от склада, транспортната компания ще се свърже в рамките на 48 часа с първия опит за доставка.
  4. Разходи за доставка:
    • GLS цена за доставка............... 15 лв
    • Цена за транспорт Speedy......10 лв
    • Цена за доставка Еконт............... 10 лв
    • При поръчки над 199  лв цената на доставката е безплатна

член 12

Наличност, дати на доставка, промоционални цени на стоките, промяна на цените на стоките, оттегляне на продавача

  1. E-shop http://www.sanasport.bg предоставя пълен списък на често доставяните стоки. Продавачът не гарантира незабавна наличност на всички артикули. Показаната наличност на стоките е ориентировъчна, ако текущата наличност се различава от посочената в данните за продукта, купувачът се информира незабавно. Датата на доставка ще бъде показана за всеки отделен артикул, преди той да бъде поставен в кошницата, и ще бъде посочена в потвърждението на поръчката, изпратено по имейл. Информацията за срока на доставка, посочена за стоките, е валидна само при незабавно плащане на поръчката (напр. онлайн кредитна карта, GoPay) или при плащане при доставка. В случай на плащане, което не се извършва незабавно с поръчката (напр. авансово плащане по банков път), срокът за доставка се удължава с времето, през което продавачът чака плащането на стоките. Ако са поръчани повече от един артикул и времето за доставка е различно, тогава крайното време за доставка на поръчаната пратка ще се определи от артикула с най-дълго време за доставка.
  2. Промоционалните цени, посочени на http://www.sanasport.bg, са валидни само за този магазин.
  3. Продавачът си запазва правото да коригира цената на стоките преди изпращането им, ако установи, че стоките са били предложени на неправилна цена. В този случай купувачът трябва да информира купувача за правилната цена и купувачът трябва да се съгласи с корекцията на цената. Ако купувачът не е съгласен с новата цена, както продавачът, така и купувачът имат право да се откажат от договора в рамките на 30 дни от датата, на която купувачът е поръчал стоките.
  4. Купувачът декларира, че предоставените от него/нея лични данни (включително данни за контакт) са точни и верни и се отнасят за неговата/нейната личност. Ако има вероятност личните данни да не са верни (например несъществуващи адреси, безсмислени имена като съвкупност от букви, несъществуващи телефонни номера и формати на електронна поща) или да не се отнасят за неговата/нейната личност, Продавачът има право да забави поръчката, докато Купувачът не докаже в достатъчна степен, че личните данни са точни. Продавачът има право да се откаже от сключения договор за покупко-продажба (анулиране/отмяна на поръчката), вместо да спре поръчката, за което ще информира купувача без неоправдано забавяне.

член 13

Гаранция и претенции (подробности за правата, произтичащи от дефектно изпълнение, както и гаранционни права и други условия за упражняване на тези права)

  1. Купувачът е длъжен да уведоми продавача за появата на дефект незабавно след като е узнал или е могъл да узнае за дефекта. Купувачът няма права от дефектното изпълнение, ако става въпрос за дефект, който той е трябвало да узнае при полагане на обичайната грижа още при сключването на договора.
  2. Стоките са с гаранция за период от 2 години. Дефекти, причинени от нормално износване или неправилна употреба, не могат да бъдат предявявани. При предявяване на рекламация продавачът издава писмено потвърждение (протокол за рекламация), в което посочва датата на получаване на рекламацията, съдържанието и искания начин на уреждане (исканата рекламация).
  3. Ако дефектът може да бъде поправен, купувачът може да претендира за поправка или довършване на липсващото или за разумна отстъпка от цената. Ако дефектът не може да бъде отстранен и предметът не може да се използва правилно поради него, купувачът може да се откаже от договора или да поиска разумна отстъпка от цената.
  4. Купувачът не може да се откаже от договора или да поиска доставка на нова стока, ако не може да върне стоката в състоянието, в което я е получил. Това не важи,
    1. ако е настъпила промяна в състоянието в резултат на инспекция за откриване на дефект в артикула,
    2. ако купувачът е използвал стоката преди откриването на дефекта,
    3. ако купувачът не е причинил невъзможността за връщане на стоката в непроменено състояние чрез действие или бездействие,
    4. ако купувачът е продал вещта преди откриването на дефекта, консумирал я е или я е променил в хода на нормалната ѝ употреба; ако това се е случило само частично, купувачът връща на продавача това, което все още може да върне, и компенсира продавача до степента, в която той се е възползвал от употребата на вещта.
  5. Гаранцията започва да тече от датата на получаване на продукта от купувача. Продавачът е отговорен за всички дефекти на продукта, които стоките имат при получаването им от купувача или които се появят по време на гаранционния период. Тя не се отнася за дефекти, причинени от небрежно или неправилно боравене или механични повреди. Промяна в характеристиките на стоките, настъпила по време на гаранционния период в резултат на износване или неправилна употреба или намеса, не може да се счита за дефект. Винаги е необходимо закупените стоки да се използват за целите, за които са предназначени от производителя!
  6. В случай на основателна рекламация разходите за транспортиране на продукта до продавача се поемат от купувача, обратно до купувача се поемат от продавача, освен ако купувачът не предяви правото си на обезщетение за разходите, разумно направени при предявяването на това право, в рамките на един месец след изтичането на срока, в който дефектът трябва да бъде упрекнат.
  7. Продавачът урежда рекламацията незабавно, в рамките на максимум 30 дни. Продавачът информира Купувача за хода на разглеждане на жалбата по електронна поща или по телефона.
  8. Купувачът изпраща стоките за рекламация на следния адрес или ги доставя лично на следния адрес:

    Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Czech Republic
  9. Купувачът изпраща стоките само на посочения адрес, те няма да бъдат приети на друго място. Продавачът не приема стоки, изпратени с наложен платеж. Продавачът ще изпрати съответната сума по сметката, съобщена от купувача, а ако не е съобщена, тогава по сметката, от която е изпратена.
  10. Ако стоките бъдат върнати или заменени и това промени номиналната стойност на поръчката, Продавачът ще изиска възстановяване на подаръка, на което Купувачът няма право от стойността на крайната цена на поръчката. В случай че не бъде върнат нов непокътнат подарък, стойността на подаръка ще бъде приспадната от цената на върнатите стоки, а разликата ще бъде възстановена на купувача. Подаръкът е и безплатна доставка (пощенски разходи) и тази стойност също се приспада (възстановява).
  11. Съществено нарушение на договора (продажба на вещ с толкова сериозен дефект, че продавачът е знаел или е трябвало да знае още при сключването на договора за продажба, че купувачът не би сключил договора, ако беше предвидил такъв дефект)

    В случай на съществено нарушение на договора купувачът има следните претенции:
    • отстраняване на дефекта чрез доставка на нов артикул (не тече нов гаранционен срок, след доставката на новия артикул купувачът връща първоначално доставения артикул на продавача за негова сметка)
    • отстраняване на дефекта чрез ремонт на изделието
    • приемлива отстъпка от покупната цена
    • оттегляне на купувача от договора
  12. Ако купувачът не уведоми продавача за избора си на право на дефект на продадената вещ най-късно без неоправдано забавяне, след като продавачът е бил уведомен за дефекта, купувачът има права, като че ли е налице несъществено нарушение на договора. Купувачът няма право да променя избора на конкретно право, направен без съгласието на продавача, което не се прилага, ако купувачът е поискал поправка на стока, която не може да бъде поправена. Купувачът също така има право да се откаже от договора, ако артикулът не може да се използва поради повторение на дефекта (трети път същия дефект) или поради по-голям брой дефекти (4 или повече).
  13. Съществено нарушение на договора (такова, което не съответства на съществено нарушение на договора)

    В случай на несъществено нарушение купувачът има следните претенции:
    • отстраняване на дефекта чрез ремонт
    • приемлива отстъпка от покупната цена
  14. Ако продавачът не отстрани дефекта навреме (в разумен срок, не по-дълъг от 30 дни) или откаже да го отстрани, купувачът може да поиска отстъпка от цената или да се откаже от договора дори при несъществено нарушение на договора, когато вече е избрал да отстрани дефекта чрез ремонт.

член 14

Анулиране на договора от страна на потребителя

  1. В случай на отказ от договора, потребителят поема разходите за връщане на стоките до Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Czech Republic. Ако стоките не могат да бъдат върнати по обичайния пощенски път, разходите за такса на транспортната компания са в максимален размер от 32 лв.
  2. За отказ от договора не се начислява такса. Потребителят има право да се откаже от договора, без да посочва причина, в срок от 30 дни, считано от деня, следващ деня, в който потребителят или посочено от него трето лице (различно от превозвача) е приело стоките. В случай на договор, отнасящ се до различни стоки, поръчани от потребителя в рамките на една поръчка и доставени поотделно, срокът се изчислява от деня, следващ деня, в който потребителят или посочено от него трето лице (различно от превозвача) приеме последната доставка на стоките. В случай на договор за доставка на стоки, състоящи се от няколко артикула или части, срокът започва да тече от деня, следващ деня, в който потребителят или посочено от него трето лице (различно от превозвача) приеме доставката на последния артикул или част от стоките.
  3. За да упражни правото си на отказ от договора, потребителят трябва да уведоми AVORI s.r.o., със седалище в Бърно, Údolní 27, пощенски код 602 00, за решението си да се откаже от договора, като изпрати писмо, изпратено чрез доставчика на пощенски услуги, на адреса за контакт Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Czech Republic. Възможно е да използвате приложения примерен формуляр за оттегляне, но това не е задължително.
  4. За да се спази срокът за оттегляне, е достатъчно да се изпрати известие за упражняване на правото на оттегляне преди изтичането на съответния срок. Ако потребителят се откаже от този договор, продавачът ще възстанови на потребителя без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни от датата, на която потребителят е бил информиран за решението за отказ, всички получени плащания, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, възникнали в резултат на избрания от потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от "АВОРИ" ООД). За възстановяването се използва същото платежно средство, използвано при първоначалната транзакция, освен ако потребителят изрично не заяви друго. Във всеки случай това няма да доведе до допълнителни разходи за потребителя.
  5. AVORI s.r.o. ще изчака да възстанови плащането, докато не получи върнатите стоки или докато потребителят не докаже, че е изпратил стоките. Стоките се изпращат обратно от потребителя без неоправдано забавяне, не по-късно от 30 дни от датата, на която потребителят е уведомил, че се отказва от договора, на адрес: Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Czech Republic.
  6. Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати стоките обратно на продавача преди изтичането на 30 дни или ги предаде лично в рамките на този срок. Потребителят трябва да изпрати стоките без следи от употреба, неповредени и за предпочитане в оригиналната им опаковка. Ако стоките не са доставени в оригиналната им опаковка или ако опаковката е повредена, разходите за нова опаковка могат да бъдат начислени в размер до 16 лв като износване на стоките в резултат на боравене със стоките по начин, различен от този, необходим за запознаване с естеството и характеристиките на стоките. Ако стоките не са доставени чисти, разходите за почистването им могат да бъдат отчетени в размер до 40 лв като износване на стоките в резултат на боравене със стоките по начин, различен от този, необходим за запознаване с естеството и характеристиките на стоките. По-специално, методът, необходим за запознаване със стоките, не включва например етикетиране на кутиите с текст, лепене на стикери върху кутиите, пробиване на кутиите, разкъсване на опаковката вместо отварянето ѝ на мястото, предназначено за отваряне, отрязване на етикети и етикети, носене на обувки по стандартен начин (вместо да се пробват), носене на дрехи по стандартен начин (вместо да се пробват), замърсяване на обувки или дрехи и т.н.
  7. Потребителят носи отговорност само за всяко намаляване на стойността на стоките в резултат на боравене със стоките по начин, различен от този, необходим за запознаване с естеството и характеристиките на стоките, включително с тяхната функционалност. Потребителят няма право да се откаже от договора, ако стоката е в затворена опаковка, която потребителят е извадил от опаковката и не може да бъде върната по хигиенни причини.

член 15

Обмен на стоки

  1. Ако купувачът желае да замени стоките, той трябва да достави стоките на продавача в рамките на 30 дни от датата, на която купувачът е получил стоките.
  2. Как да разменя стоките? Купувачът следва инструкциите за връщане на стоки, изпраща продуктите на адреса за връщане и поръчва нови стоки. Продавачът ще възстанови сумата на купувача в рамките на 14 дни.

член 16

Политика за поверителност

  1. Защитата на личните данни се урежда от приложението към настоящото споразумение, което е неразделна част от настоящото споразумение - Обработка на лични данни.
  2. Купувачът изрично декларира, че предоставените от него/нея лични данни (включително данни за контакт) са точни, верни и се отнасят пряко до неговата/нейната личност. Купувачът също така декларира и се съгласява, че ако това не е така, поръчката може да бъде отменена (сторнирана) - продавачът има право да се откаже от договора за покупко-продажба.

член 17

  1. Този договор може да бъде изменян само в писмена форма. Размяната на електронни писма ще се счита за писмена.
  2. Сключването на този договор означава, че потребителят потвърждава, че е прочел информацията за потребителя, предоставена преди сключването на договора, която е и съдържанието на този договор.
  3. И двете страни са прочели, разбрали и са съгласни с договора.
Супер
цена
Специалната оферта ще изчезне в
3:09:43:42
Kilpi Almeri
-48 % Спортен суитшърт Kilpi Almeri
48 лв 93 лв
само 7 бр . на тази цена