Той представлява нова ера в стабилизиращите обувки, тъй като насърчава оптималната стъпка при всяко бягане. Новата спортна обувка постига това чрез уникална комбинация от омекотяване с пяна
NITRO и подобрен контрол със системата RUNGUIDE.
ForeverRUN В най-мащабния ни тест за бягане досега 196 бегачи тестваха ForeverRUN, като пробягаха повече от
47 000 километра. Резултатите от теста показаха, че обувката ForeverRUN е по-стабилна, помага за намаляване на степента на пронация и намалява пиковия удар/ускорение върху пищяла. Благодарение на
междинната подметка от пяна NITRO с двойна плътност, бегачите възприемат обувката ForeverRUN като по-мека и отзивчива в сравнение с традиционните обувки за стабилност.
Уникална характеристика на ForeverRUN NITRO е стелката, разработена в сътрудничество с експертите от Kaiser Sport & Ortopædi. Подметката предлага повишена опора на свода и контрол на стъпването
благодарение на поддържащия дизайн на контурната чашка на петата и метатарзалната вложка.
Технически спецификации:
- Височина на падане (разлика между петата и пръстите): 10 мм
- Тегло: за жени - 224 г, за мъже - 274 г.
- Ключови технологии: Super Critical NITRO пяна с двойна плътност; система RUNGUIDE; слой PUMAGRIP
Параметри
Спорт |
работи
|
Сезон |
2023 Q1
|
Вид на удара с крак |
Стабилен / пронация
|
Вид обувки за бягане |
обучение
|
Тип на повърхността - бягаща |
Път
|
Регулиране на обувката |
Дишащ
|
Ширина на обувката |
Стандартен
|
Омекотяване |
Високо омекотяване
|
Drop |
10 мм
|
Технология |
Nitro Foam
,
RunGuide
,
PumaGrip
|
Nitro Foam
Усъвършенствана технология, осигуряваща отлична реакция и омекотяване, като същевременно поддържа минимално тегло. Пяната Nitro Foam осигурява по-добра комбинация от омекотяване и скорост от всяка предишна пяна на Puma.
RunGuide
Водеща технология за стъпване. Твърдият ръб спомага за правилното подравняване и задържа стъпалото в средата на всяка крачка. Специално разработени за всички бегачи, които се нуждаят от допълнителна стабилност и опора.
PumaGrip
Издръжлива гума, която осигурява максимално многопосочно сцепление за напреднала пъргавина и ускорение.