info@sanasport.bg Ние ще отговорим в рамките на 24 часа

Информация за потребителите

Информация, предоставена на потребителите преди сключването на договора:

  • Фирмата, която управлява електронния магазин www.sanasport.bg, е AVORI s.r.o., със седалище Údolní 27, Brno 602 00, ID № 29184673, регистрирана в Областния съд в Бърно под дело № C 63946.
  • Други данни за контакт са info@sanasport.bg
  • Предлаганите стоки са всички стоки, които са представени на уебсайта www.sanasport.bg, като описанието на конкретните стоки е прикрепено директно към стоките.
  • Цената на стоките винаги се посочва за всеки артикул, включително ДДС.

Методи на плащане

Плащане при доставка, авансово плащане по банков път по сметката по-долу, онлайн кредитна карта, GoPay. Цената на метода на плащане е включена в цената на доставката, с изключение на наложения платеж.

Банкова сметка

Ostsächsische Sparkasse Dresden (OSD)
IBAN: DE97 8505 0300 0221 2054 03
SWIFT: OSDDDE81XXX

Методи на доставка

Куриерски услуги (eCont, GLS), Speedy Post. След като бъде изпратен от склада, транспортната компания ще се свърже с вас в рамките на 48 часа с първия опит за доставка.

Краен срок

Дата на доставка ще бъде показана за всеки отделен артикул (след като въведете размера, когато има налични размери), преди да го добавите в кошницата, и ще бъде посочена в потвърждението на поръчката, което ще ви бъде изпратено по имейл. Информацията за срока на доставка, посочена за стоките, е валидна само при незабавно плащане на поръчката (напр. онлайн кредитна карта, GoPay) или при плащане при доставка. В случай на плащане, което не се извършва незабавно с поръчката (напр. авансово плащане по банков път), срокът за доставка се удължава с времето, през което продавачът чака плащането на стоките. В случай че са поръчани повече от един артикул и времето за доставка варира, крайното време за доставка на поръчания артикул ще се определи от артикула с най-дълго време за доставка.

Разходи за доставка

  • Стойността на доставката на eCont е 4,99 €
  • Стойността на доставката наGLS е 4,99 €
  • Цената за доставка с бърза поща е 5,99 €
  • 0€ - разходи за доставка за поръчки над 119€

Данни за правата, произтичащи от дефектно изпълнение, както и за гаранционните права и други условия за упражняване на тези права

  1. Купувачът е длъжен да уведоми продавача за появата на дефект незабавно след като е узнал за дефекта или е могъл да узнае за него. Купувачът няма права от дефектното изпълнение, ако става въпрос за дефект, който той е трябвало да узнае при полагане на обичайната грижа още при сключването на договора.
  2. Стоките са с гаранция за период от 2 години. Дефекти, причинени от нормално износване или неправилна употреба, не могат да бъдат предявявани. В случай на рекламация продавачът ще издаде писмено потвърждение (доклад за рекламация), в което ще посочи датата на получаване на рекламацията, нейното съдържание и искания начин на уреждане (исканата рекламация).
  3. Ако дефектът може да бъде поправен, купувачът може да претендира за поправка или довършване на липсващото или за разумна отстъпка от цената. Ако дефектът не може да бъде отстранен и предметът не може да се използва правилно поради него, купувачът може да се откаже от договора или да поиска разумна отстъпка от цената.
  4. Купувачът не може да се откаже от договора или да поиска доставка на нова стока, ако не може да върне стоката в състоянието, в което я е получил. Това не се прилага, ако състоянието се е променило в резултат на проверка с цел откриване на дефект на вещта, ако купувачът е използвал вещта преди откриването на дефекта, ако купувачът не е причинил невъзможността за връщане на вещта в непроменено състояние чрез действие или бездействие, ако купувачът е продал вещта преди откриването на дефекта, ако купувачът е консумирал вещта или ако купувачът е променил вещта в хода на нормалната ѝ употреба; ако това се е случило само частично, купувачът връща на продавача това, което все още може да върне, и компенсира продавача до степента, до която той се е възползвал от използването на вещта.
  5. Гаранцията започва да тече от датата на получаване на продукта от купувача. Продавачът е отговорен за всички дефекти на продукта, които са налице при приемането на продукта от купувача или които се появяват по време на гаранционния период. Тя не се отнася за дефекти, причинени от небрежно или неправилно боравене или механични повреди. Промяна в характеристиките на стоките, настъпила по време на гаранционния период в резултат на износване или неправилна употреба или намеса, не може да се счита за дефект. Винаги е необходимо закупените стоки да се използват за целите, за които са предназначени от производителя.
  6. В случай на основателна рекламация разходите за транспортиране на продукта до продавача се поемат от купувача, обратно до купувача се поемат от продавача, освен ако купувачът не предяви правото си на обезщетение за разходите, разумно направени при предявяването на това право, в рамките на един месец след изтичането на срока, в който дефектът трябва да бъде упрекнат.
  7. Продавачът урежда рекламацията незабавно, в рамките на максимум 30 дни. Продавачът информира Купувача за хода на разглеждане на жалбата по електронна поща или по телефона.
  8. Купувачът изпраща стоките, които трябва да бъдат възстановени, на следния адрес:

    Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Czech Republic
  9. Купувачът изпраща стоките само на посочения адрес, те няма да бъдат приети на друго място. Продавачът не приема стоки, изпратени с наложен платеж. Продавачът ще изпрати съответната сума по сметката, която купувачът разкрие, а ако той не я разкрие, тогава по сметката, от която е изпратена.
  10. Ако стоките бъдат върнати или заменени и това промени номиналната стойност на поръчката, Продавачът ще претендира за възстановяване на подаръка, на който Купувачът няма право, от стойността на крайната цена. В случай че нов непокътнат подарък не бъде върнат, стойността на подаръка ще бъде приспадната от цената на върнатите стоки, а разликата ще бъде възстановена на купувача. Подаръкът е и безплатна доставка (пощенски разходи) и тази стойност също се приспада (възстановява).
  11. Съществено нарушение на договора(продажба на вещ с толкова сериозен дефект, че продавачът е знаел или е трябвало да знае към момента на сключване на договора за покупко-продажба, че купувачът не би сключил договора, ако беше предвидил такъв дефект)

В случай на съществено нарушение на договора купувачът има следните претенции

  • отстраняване на дефекта чрез доставка на нов артикул (не тече нов гаранционен срок, след доставката на новия артикул купувачът връща първоначално доставения артикул на продавача за негова сметка)
  • отстраняване на дефекта чрез ремонт на изделието
  • приемлива отстъпка от покупната цена
  • оттегляне на купувача от договора

Ако купувачът не уведоми продавача за избора си на право на дефект на продадената вещ не по-късно от без неоправдано забавяне, след като продавачът е бил уведомен за дефекта, купувачът има права, като че ли е налице несъществено нарушение на договора. Купувачът няма право да променя избора на конкретно право, направен без съгласието на продавача, което не се прилага, ако купувачът е поискал поправка на стока, която не може да бъде поправена. Купувачът също така има право да се откаже от договора, ако стоката не може да бъде използвана поради повторение на дефекта (трети път един и същ дефект) или поради по-голям брой дефекти (4 или повече).

Съществено нарушение на договора (такова, което не съответства на съществено нарушение на договора)

В случай на несъществено нарушение купувачът има следните претенции:

  • отстраняване на дефекта чрез ремонт
  • приемлива отстъпка от покупната цена

Ако продавачът не отстрани дефекта навреме (в разумен срок, не по-дълъг от 30 дни) или откаже да го отстрани, купувачът може да поиска отстъпка от цената или да се откаже от договора дори при несъществено нарушение на договора, когато вече е избрал да отстрани дефекта чрез ремонт.

Депозит не се събира, плащането ще бъде извършено според избрания метод на плащане.

В случай на отказ от договора потребителят поема разходите, свързани с връщането на стоките, до Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Czech Republic. Ако стоките не могат да бъдат върнати по обичайния пощенски път, разходите за такса на транспортната компания са в размер на максимум 15 €.

Отказ от договор от страна на потребител

За отказ от договора не се начислява такса. Потребителят има право да се откаже от договора, без да посочва причина, в срок от 30 дни, считано от деня, следващ деня, в който потребителят или посочено от него трето лице (различно от превозвача) е приело стоките. В случай на договор, отнасящ се до различни стоки, поръчани от потребителя в рамките на една поръчка и доставени поотделно, срокът се изчислява от деня, следващ деня, в който потребителят или посочено от него трето лице (различно от превозвача) приеме последната доставка на стоките. В случай на договор за доставка на стоки, състоящи се от няколко артикула или части, срокът започва да тече от деня, следващ деня, в който потребителят или посочено от него трето лице (различно от превозвача) приеме доставката на последния артикул или част от стоките.

За да упражни правото си на отказ от договора, потребителят трябва да уведоми AVORI s.r.o., със седалище Údolní 27, Brno 602 00, за решението си да се откаже от договора, като изпрати писмо, изпратено чрез доставчика на пощенски услуги, на адреса за контакт Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Czech Republic. Възможно е да използвате приложения примерен формуляр, за да се откажете от договора, но това не е задължително.

За да се спази срокът за отказ, е достатъчно да се изпрати уведомление за упражняване на правото на отказ от договора преди изтичането на съответния срок. Ако потребителят се откаже от договора, AVORI s.r.o. възстановява на потребителя без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни от датата, на която потребителят е бил информиран за решението да се откаже от договора, всички плащания, получени от потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителните разходи, възникнали в резултат на избора на потребителя на метод за доставка, различен от най-евтиния стандартен метод за доставка, предлаган от AVORI s.r.o.).

За възстановяване на суми AVORI s.r.o. ще използва същото платежно средство, което е било използвано при първоначалната транзакция, освен ако потребителят изрично не посочи друго. Във всеки случай потребителят няма да понесе допълнителни разходи. AVORI s.r.o. ще изчака да възстанови плащането, докато не получи върнатите стоки или докато потребителят не докаже, че е изпратил стоките. Стоките (включително подаръците, получени от потребителя заедно с поръчката) се изпращат обратно от потребителя на Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Czech Republic, без неоправдано забавяне, не по-късно от 14 дни от датата, на която потребителят е уведомил, че се отказва от договора.

Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати стоките обратно преди изтичането на 30 дни или ги достави лично в рамките на този срок. Потребителят поема преките разходи, свързани с връщането на стоките. Ако не е възможно да върнете стоките по обичайния пощенски път, разходите за такса на транспортната компания са в размер на максимум 15 евро. Потребителят носи отговорност само за всякаква обезценка на стоките в резултат на боравене със стоките (включително подаръка) по начин, различен от този, необходим за запознаване с естеството и характеристиките на стоките, включително тяхната функционалност. Потребителят няма право да се откаже от договора, ако стоките са в запечатана опаковка, която потребителят е извадил от опаковката и не може да бъде върната по хигиенни причини.

Ако стоките не са доставени в оригиналната си опаковка или ако опаковката е повредена, разходите за нова опаковка могат да бъдат отчетени като износване на стоките в размер до 10 EUR в резултат на боравене със стоките по начин, различен от този, необходим за запознаване с естеството и характеристиките на стоките. Ако стоките не са доставени чисти, разходите за почистването им могат да бъдат начислени в размер до 20 EUR като разходи за износване на стоките в резултат на боравене със стоките по начин, различен от този, необходим за запознаване с естеството и характеристиките на стоките. По-специално, начинът, необходим за запознаване със стоките, не включва например етикетиране на кутиите с текст, залепване на етикети върху кутиите, пробиване на кутиите, разкъсване на опаковката вместо отварянето ѝ на мястото, предназначено за отваряне, отрязване на етикети и етикети, носене на обувки по стандартен начин (вместо да ги пробвате), носене на дрехи по стандартен начин (вместо да ги пробвате), замърсяване на обувки или дрехи и т.н.

Единни технически стъпки, водещи до сключване на договор

  1. Прочитане на преддоговорната информация и общите условия
  2. Преглед на представените стоки чрез придвижване из уебсайта
  3. Прибавяне на избраните стоки в кошницата
  4. При показване на кошницата с избраните стоки тук ще бъде посочена единичната цена, както и индикацията и общата цена на стоките без доставката
  5. Преминете към следващата стъпка и въведете данните си за фактуриране (или друг адрес за доставка), опция (не е задължителна) за създаване на акаунт за повторни покупки
  6. Преминете към следващата стъпка и въведете избрания от вас метод за доставка и плащане на стоките
  7. Ако всички данни са верни, приемането на общите условия и договора се извършва, като се потвърждава прочитането на информацията, предоставена на потребителите преди сключването на договора, чрез натискане на бутона "Потвърди поръчката". След натискането на този бутон данните вече не могат да бъдат променяни.
  8. При завършване на поръчката на посочения имейл адрес незабавно ще бъде изпратено потвърждение на поръчката с данни за плащане и доставка, резюме на поръчката, договор за покупко-продажба и общите условия на електронния магазин http://www.sanasport.bg.
Супер
цена
Специалната оферта ще изчезне в
0:09:13:21
Mizuno Virtual Body G3 H
-51 % Спортна тениска Mizuno Virtual Body G3 H
76 лв 155 лв
само 6 бр . на тази цена